水陸機動団

宮古島ヘリ墜落事故

日本に海兵隊を作る。

海軍陸戦隊ができるのだなと思っていたら

航空機が陸軍主導。

陸軍のパイロットは陸側を飛ぶ、

海軍のパイトロットは海に出て海上を飛ぶ。

もし海兵隊なら、海を飛ぶ仕様にしないといけないのではないのか?

水陸機動団:Amphibious Rapid Deployment Brigadeをもう一度再点検してほしい。

                youtubeよりダイハツ
今回の事故

沖縄県宮古島周辺で消息を絶った陸上自衛隊のヘリコプターについて、飛行中のデータを記録するフライトレコーダーに、海での事故を想定した機能がついていなかったことがわかった。

今回の事故は、連絡が途絶えてからの「空白の2分間」に何が起きたかわかっておらず、原因究明に向け、機内に設置されていたフライトレコーダーの回収が急がれている。

洋上を飛行する海上自衛隊航空自衛隊のヘリのレコーダーは、事故発生の際、海面に浮かび位置情報を発信する機能があるが、今回の事故機は、こうした機能がないレコーダーだった。

自民党からは、「南西諸島への展開が想定される師団で、洋上を飛ぶこともあり得る。当然つけておくべきだった」との指摘も上がっている。

一方、現場での捜索については、潜水艦救難艦の補給のため、「飽和潜水」を19日は行わないという。

めちゃくちゃ情けない。

米英と戦ってきた先輩に申し訳ないのではないのか

気象庁天気図

日本上空の温かい空気がまだいる。

今日も暑いが、この先寒の戻りがくるという。

コロナ

12000人感染爆発してるぞ


ウクライナ

間違いなく安倍晋三になってから、世の中の空気が変わった。もちろん世界の国際情勢も変わったが、(日本は)それに対応できるような国になりつつある。

 北大西洋条約機構NATO)加盟国と同じように(防衛費を)GDP比2%にしたいという話は安倍も言っていて、残念ながら成し遂げられなかったが、第二次安倍内閣が発足してから約10年たって、岸田文雄はちゃんとその後を継いでやり遂げた。

 反撃能力も、これまでも認めてくれという交渉を公明党としてきたが、うまくいかなかった。でもやっぱり今のウクライナの惨状を見て、きちんと公明党もこの話はのんで、去年の12月に反撃能力を認めるということになった。

 いずれもこういった流れは、我々はやりたかったけどやれなかったことだ。岸田になって、突然できあがったわけではない。長い時間をかけて、形を作り上げる。そういった一つ一つの積み重ねが、政治の最も大事なところじゃないか。(山口県長門市での応援演説で)出典

自民・麻生氏「ウクライナの惨状見て、公明も反撃能力をのんだ」

 

やりたかったことなのか

右に右に日本は向かってないのか?

だれか止めないと、

だれもいないのかそんなやつ。

 

Безперечно, атмосфера у світі змінилася відтоді, як Сіндзо Абе став прем'єр-міністром. Звичайно, міжнародна ситуація у світі змінилася, але (Японія) стає країною, яка може з нею впоратися.

 Абе також говорив про бажання збільшити (витрати на оборону) до 2% ВВП, як країни-члени Організації Північноатлантичного договору (НАТО), і, на жаль, він не досяг цього, але приблизно через 10 років після формування другого кабінету Абе його наступником став Фуміо Кісіда, і він це зробив.

 Ми вели переговори з Комейто про надання нам можливості дати відсіч, але це не спрацювало. Але врешті-решт, побачивши нинішню розруху в Україні, Комейто погодився на переговори, і в грудні минулого року вони погодилися визнати можливість контратакувати.

 Всі ці події - це те, що ми хотіли зробити, але не змогли. Вони не з'явилися як грім серед ясного неба, коли прийшов Кісіда. Вони формувалися протягом тривалого часу. Накопичення всіх цих речей, одна за одною, є найважливішою частиною політики, чи не так? (У промові на підтримку в місті Нагато, префектура Ямагуті) Джерело.

Асо, ЛДП: "Побачивши розруху в Україні, Комей також хотів мати можливість дати відсіч".

Це те, що ви хотіли зробити?

Хіба Японія не рухається вправо, вправо?

Хтось має це зупинити,

Невже немає таких людей?